10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה אור

אלופציה - יומן החלמה אור

בדיוק לפני שנה, באחת החופשות, הסתרקתי ופתאום ראיתי משהו לבן, הזזתי את השיער ופתאום ראיתי עיגול של קרחת. זה היה נראה כל כך חלק שהיה נראה שבחיים לא יצמח שם יותר שיער.

נכנסתי לפאניקה, התחלתי לחפש בגודל לראות מה זה והבנתי שמדובר באלופציה אראטה.
ישר קבעתי תור לרופא עור פרטי בשביל שיאשר לי את האבחנה ויגיד לי מה לעשות.
הרופא עור נתן לי טיפות סטרואידים ואמר לי לחזור עוד חודשיים לביקורת ואם זה לא יעזור נתחיל זריקות. משהו בתוכי לא היה שלם עם זה.

התחלתי לקרוא על זה יותר ויותר, כמובן שבין כל הידע קפץ לי האתר של מור.
התחלתי לקרוא את כל היומני החלמה ובמקביל קבעתי תור – כשדיברתי עם מור היא אמרה לי שאי אפשר גם וגם. או את הזריקות של הרופא או את הטיפול שלה, אבל חשוב להתמיד ולא להתייאש.

החלטתי ללכת עם הלב – עם מור.

פעם בשבוע התמסרתי לטיפול, לא היה קל, היו קטעים שלא האמנתי שיקרה משהו, שהייתי מוכנה לשלם כל סכום רק שיחזירו לי את החתיכה הזו, כל היום התעסקתי בזה, ולבסוף בזכות מור שנתנה גם הרבה תמיכה נפשית-שיחררתי. כי אחרי הכול זה לרוב נובע מלחץ נפשי. הפקדתי את האמון שלי ואת הכול – במור. אחרי חודשיים וחצי התחילו להופיע סוף סוף שערות לבנות בהירות שעם הזמן הלכו ונהיו כהות והאיזור כולו התחיל להתמלא לאט לאט…היום שאני שנה אחרי הכול התמלא וארך..אין זכר למה שהיה…

היומני החלמה הם אלו שנתנו לי את הכוח ואת התקווה וכל כך ייחלתי להיות גם יומן החלמה.
אז היום אני כותבת לך,
תאמיני בטיפול, תאמיני במור וכל השאר יקרה לבד.

תודה מור על התקופה הכי גרועה – שהיית שם שבפועל בסופו של דבר יצא ממנה רק טוב.

אור סוריאס

בכל שאלה בנושא אלופציה או כל שאלה אחרת אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור