10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה א

אלופציה - יומן החלמה א

שלום לכולם,

לפני כחצי שנה ראינו אצל הבת שלנו בת 6 קרחת קטנה. כמובן שלא הבנו במה מדובר והגענו לרופא עור שאמר שזו אלופציה והתחיל במשחה מקומית של סטרואידים.

הנשירה התגברה עד שאיבדה כמעט חצי משיער הראש.

הגענו ל 2 רופאים מומחים באופן פרטי ושניהם הפנו אותנו להזרקה של סטרואידים בבית חולים עם אשפוז יום למשך יומיים בחודש.

אמרו שזה קורה מלחץ, איזה לחץ יש לילדה בת 6?? הסיבה שהחלטתי לפרסם את הפוסט הזה היא כי אני רוצה לעזור. במיוחד בימים האלה.

לעזור לאבא ולאמא שחווים את זה עם הילד שלהם ומרגישים חסרי אונים ומלאי דאגות איך נפל עליהם הדבר הזה.

אני ראיתי שחור, כל יום רק ראיתי עוד ועוד שיער נושר ולילות בלי שינה שלי ושל אישתי מדאגה איך היא תראה, מה יגידו לה,איך בכלל מתמודדים עם זה.

אז דבר ראשון שיש לי להגיד להורה כמוני- תרגע זה עובר. אנחנו החלטנו לא, להזריק סטרואידים וללכת על דיקור סיני.

הגענו למור אפריאט, מדקרת שהמליצו לנו עליה פה בקהילה. הגענו למור לדיקור אחת לשבוע, מור גם נתנה לנו תמצית של צמחים לבלוע אחת ליום וטיפול עם עט מחטים אחרי המקלחת. עשינו הכל. אחרי חודשיים של טיפול לא ראינו שינוי ודי התייאשנו.

מור הבטיחה שבד”כ אחרי הטיפול ה 8 מתחילים לראות שינוי ולא להתייאש. ואכן בשבוע אחרי התחלנו לראות צמיחה. ושבוע אחרי עוד ועוד.

אחרי 3 חודשים של טיפול אנחנו אחרי זה. מצרף פה תמונות עם המחטים בתחילת הטיפול ואחרי בערך חודשיים וחצי. אז לך ההורה המודאג- תנשום, זה יעבור. תנסה טיפול אלטרנטיבי לפני שאתה דוחף לילד שלך סטרואידים.

אשמח לייעץ ולעזור לכל הורה שרוצה עזרה. אני הרגשתי די אבוד ומאוד דאגתי . תרשמו לי בפרטי ואשמח לייעץ / לעזור / להרגיע . תודה לך מור אפריאט!!

בכל שאלה בנושא אלופציה ונשירת שיער אצל ילדים אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור