10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה נ

יומן החלמה נ

הגיע הזמן לצבור אומץ ולדבר על אלופציה.
או בשמה המלא, אלופציה אראטה.

אלופציה זאת מחלה אוטואימונית, עד היום לא בטוחים עד הסוף ממה היא נגרמת, אבל הסברה הרווחת היא שמתח נפשי הוא הגורם העיקרי, מערכת החיסון מתבלבלת ותוקפת את עצמה, הביטוי הוא התקרחות נקודתית ופתאומית בגוף. מסתבר שהתופעה הזאת בסך הכל דיי שכיחה, אבל אנחנו לא יודעים. אני, בכל אופן, לא ידעתי.
אז היי, אני נוי, ויש לי אלופציה.

פעם ראשונה זה קרה לי בגיל 14 בנקודה קטנה בראש, זה היה מאוד מבהיל, אבל קטן ומאחורה וזה פשוט צמח מעצמו עם הזמן והטראומה שכחה.

ואז לפני כשנה וחצי זה קרה שוב.
הפעם בשני מוקדים שונים וגם גדול יותר. אחרי גלגולים וחיפושים אחר הטיפול הנכון והיעיל ואחרי שניסיתי כמה טיפולים שהתבררו כלא יעילים, הגעתי למור אפריאט. שהיא מלאך והיא עזרה לי לא לוותר וסוף סוף יש תוצאות.

למה חשוב לי לשתף את כל זה?

הסתובבתי במשך השנה האחרונה כשבתוכי אני מרגישה כמו מצורעת, כמו פגומה.

השיער שלי, שהיה כוח שלי, שסימל בשבילי חלק מהנשיות שלי, פשוט נשר. התביישתי כל-כך שמישהו חס וחלילה יראה את זה, היה לי כבר נאום מוכן בכל פעם שמישהו היה מוכרח להתעסק לי בשיער במסגרת העבודה שלי ,שהיה מלווה בדפיקות לב. לא עשיתי קוקו כבר למעלה משנה. וכשהייתי צועדת ברחוב והגיע משב רוח כל מה שהייתי חושבת עליו זה אם נחשפה הקרחת שלי או לא.

גם כשהקרובים אלי היו אומרים לי שאני מגזימה ושאני צריכה להעז ופשוט לתת לעולם לראות, לא הייתי מסוגלת, הרגשתי שזה כמו להסתובב עם פצע פתוח. פחדתי לזעזע, כי אני הייתי מזועזעת. התחלתי טיפול פסיכולוגי מעמיק כי בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בנפש שלי.

וביחד עם שיקום ריגשי, נפשי, ככה משתקם השיער שלי. הקרחת עדיין קיימת, אבל יש צמיחה (תרתי משמע) ואני מתרגשת לחשוב שעוד מעט הראש שלי יהיה מלא בשיער בריא ושהנפש שלי חזקה יותר. התהליך הזה מלווה אותי עם הרבה שיעורים חשובים.

חשוב לי להגיד למי מכם שמכירים את התופעה, שהתמודדו, מתמודדים, יתמודדו, שלא תתביישו. שתדברו את זה. שתשימו לב לסימנים שהגוף שלכם נותן לכם, הנפש כמו מסמנת שהיא צריכה עזרה, היא מבקשת שתקשיבו לה ויש לכם מזל שהיא פולטת את זה החוצה באופן הזה שבסוף הוא רק אסטטי ולא יותר. ושתלכו למור אפריאט כמה שיותר מהר, כי היא יודעת מה היא עושה, והיא בטוח תעזור לכם. זאת הזדמנות לצמוח וללמוד.

אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור