10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

צמחי מרפא סיניים לחיזוק המערכת החיסונית

צמחי מרפא סיניים לחיזוק המערכת החיסונית

צמח האסטרגלוס, פטריית ריישי איסטיס צמחי מרפא סיניים לחיזוק מערכת החיסון

שמי מור אפריאט, מטפלת בכירה ברפואה סינית (Dip. Ac.) הרבליסטית קלינית / מומחית ברפואת צמחים (Cl.H) כמו כן מתמחה ברפואת הרמב”ם ובעלת ניסיון קליני של למעלה מ- 20 שנה.

על פי גישת הרפואה הסינית ניתן לתמוך במערכת ההגנה של הגוף באמצעות צמחי מרפא ייעודיים, כדי שהיא תוכל להילחם ביעילות בווירוסים ושאר המזהמים הנפוצים וגם כדי להקל ולקצר את משך ההחלמה במידה ונדבקים.

הטיפול מסתמך על ידע מסורתי שעובר מדור לדור במשך אלפי שנים, מאותן תקופות בהן צמחי מרפא היו הכלים העיקריים ששימשו את בני האדם במלחמה בווירוסים ומזהמים שפולשים אל הגוף.

פיתחתי זה מכבר פורמולות צמחי מרפא שמבוססות על צמחים רבים מאילו שנכללו בפורמולות הניסיוניות לטיפול בחולים שנדבקו בוירוס הקורונה בסין, כפי שפירסמו רשויות הבריאות הסיניות.

לאחר ייעוץ טלפוני אישי והכרת המצב של המטופל אני מרכיבה מרשם של צמחי מרפא בהתאמה אישית שנשלחת לחברות צמחים מורשות מטעם משרד הבריאות להם אישור כשרות מהודרת לפסח. החברה דואגת להכין את פורמולת הצמחים עפ”י המרשם וליצור קשר עם כל מטופל בנפרד לתאום המשלוח.

להלן מידע מתומצת על צמחי מרפא אילו:

צמח האסטרגלוס

צמח האסטרגלוס הוא אחד הצמחים החשובים ביותר ברפואת הצמחים הסינית, ורשויות הבריאות בסין השתמשו בו כחלק מהטיפול הניסיוני בקורונה.

בעבר מחקרים הראו כי לרכיבים הפעילים בצמח יש השפעה ממריצה על תאי חיסון שבולעים תאים נגועים בוירוסים ועל תאי הרג שמשמידים גם תאים שוירוסים פלשו אליהם וגם תאים שהפכו לסרטניים.

פטריית ריישי

פטריית ריישי משמשת במשך אלפי שנים כצמח מרפא מרכזי לחיזוק חוסן הגוף. היא מכילה מולקולות ייחודיות בעלות השפעה ממריצה על מערכת החיסון, והיא פועלת על גנים בתוך תאי החיסון – שמשנים מסלולי דלקת. מחקרים הראו שהריישי מעלה את הפעילות של תאי הרג שנלחמים בזיהומים ויראליים ומשמידים תאי סרטן.

איסטיס צמח סיני

איסטיס צמח סיני בעל השפעה אנטי-מיקרוביאלית ונוגדת דלקת שלו במצבי זיהום המערבים חום גבוה ודלקת. מחקרים הראו כי האיסטיס משבש את היכולת של הוירוסים להיצמד, לפלוש ולהדביק תאים בגוף האדם.

מסיבה זו הוא נכלל באין ספור פורמולות סיניות ששמשו כטיפול ניסיוני בוירוס הקורונה על ידי רשויות הבריאות בסין.

ליעוץ והכוונה ניתן לפנות למור אפריאט בטלפון 054-4611683 או במייל: [email protected]

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור